Tuesday 19 April 2011

5.Tarikh keramat

Tarikh yg xkn dilupakan seumur hdpku..
18 ogos 2010 aku disahkan hamil 11w..aku gembira sgt sgt..syukur Alhamdulillah..
perasaan ni xyah dok kata la..mcm2 ada..hepy..sedih..takut...hehe.takut tu sebab nk beranak..;P
Dan bermulanya episod utk ke klinik..aku wat check up kt klinik kesihatan putrajaya..


kt sini lah every week by week aku kena cek..tp tension gile sbb lambt la sgt service dia..maklumlah kerajaan..klu pegi pagi,kdg2 tgh hari br siap..adoyai..:D
dan seperti biasa, benda yg wajib bw ms p cek is buku merah..

  
benda yg paling aku takut ialah J A R U M..hehe.aku ni mmg penakut..tp demi baby dlm kandunganku,aku kuatkn semangt jugak!dn aku berjaya mengharunginya..poyo kot ayat aku neh...hihi
tp mmg btl la org kata,demi baby kita,kita sgp wat apa sj asalkan baby kita yg kt dlm perut tu sihat..
ok la,next pos nant aku cerita lg...

0 comments:

Post a Comment

Text Area