Tuesday 19 April 2011

6.13 Nov 2010

Rutin harian ku adalah pergi ke klinik klinik dn klinik...heheh
setiap kali pergi aku teruja sbb dpt tau bb dalam kandungan ku ok ke x..dn yg paling syiok skali dpt dgr dengupan jntg dia..hanya Allah sj yg tau naluri seorang ibu..
tp yg bosan tahap gaban tu sbb lm giler nk tgu turn..haih..nk wat cm ne..sabor je la..
hari sabtu - 13 nov 2010..aku g wat 3D kt tmn equin..eh..yeke?hehe..aku pn lupa la tmpr tu..kikiki
mmg xcited sgt3 sbb dpt tgk muka n segala bagai..hehe..doc ckp ank aku ni gegurl..wow! i`m hepy when hear that..dlm kepala ni dh terbayang semua menda kaler pink....heheh
klu ikut tarikh,due aku pd 4/3/2011..dn bila fikir pasal tu..takut giler...dn aku yakin semua org ada perasaan takut kn..hihi.moga dipermudahkan segalanya..
yg ni pic bb ms aku g wat ri tu..kena tgk lek lok.klu x,x fm kedudukan bb tu...

0 comments:

Post a Comment

Text Area